loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه مقالات همایش اندیشه های قرآنی امام خمینی (س) - جلد دوم

معرفی کتاب

حضرت امام (ره) هم چون سایر جنبه های شخصیتی اش، که مملو از نوآوری و ابتکار بود، در زمینه تفسیر و فهم قرآن نیز گامی فراتر نهاد و تفاسیر موجود را دون شان تفسیر خواند و به بیان دیگر، شان تفسیر را بالاتر برد. این شخصیت با جنبه های مختلف وجودی اش، خود را مدیون و مرهون قرآن می دانست و همواره به محضر قرآن می رسید و انس دایمی خود را با آن حفظ می کرد.
کتاب حاضر، در سه جلد، به منظور معرفی اندیشه قرآنی امام خمینی (ره) نگاشته شده است.
جلد نخست کتاب، برخی از مقالات عرضه شده به همایش اندیشه های قرآنی امام خمینی (ره) را دربردارد که به وسیله محققان داخلی به نگارش درآمده است. جلد دوم از مجموعه مقالات به وسیله محققان خارجی به نگارش درآمده است.

جلد سوم از این مجموعه درواقع گزینشی از مقالات ارائه شده توسط محققان داخلی و خارجی به همایش اندیشه های قرآنی امام خمینی (ره) است. «ویژگی های قرآن کریم از نگاه امام خمینی»، «اندیشه قرآنی امام خمینی و ویژگی آن»، «اندیشه های تفسیری امام خمینی»، «امام خمینی و مبانی قرآنی انقلاب اسلامی ایران»، «جستاری بر نظریه امام خمینی در باب تفسیر به رأی»، «کاربرد مجاز در قرآن و دیدگاه امام خمینی»، «تأویل قرآن از دیدگاه امام خمینی» و «بطن قرآن از دیدگاه امام خمینی» عنوان های موضوعی برخی از مقالات جمع آوری شده در این کتاب هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما