loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های کوچک برای بچه های کوچک 1: پسته دهان بسته و 4 قصه دیگر

ناشر قدیانی

نویسنده شکوه قاسم نیا

تصویرگر غلامعلی مکتبی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48026 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب پسته دهان بسته و چهار قصه دیگر، 5 داستان این مجموعه هر یک سعی دارد در عین سرگرم کننده بودن و جذاب بودن برای کودک به صورت غیر مستقیم پیام هایی را هم برای کودک داشته باشد. جان بخشی به اشیا و گفتگو با حیوانات در اکثر داستان ها نمود دارد. نثر کتاب بسیار رون و شیرین است و تصاویر کتاب نیز بر جذابیت های آن برای کودک افزوده. این اثر جزو کتاب هایی است که در کتب درسی فارسی سالهای اول و دوم دبستان برای مطالعه بیشتر پیشنهاد شده است.

کتاب پسته دهان بسته و چهار قصه دیگر، جلد اول قصه های کوچک برای بچه های کوچک است. این کتاب نوشته شکوه قاسم نیا است و در انتشارات قدیانی منتشر شده است.

دختر کوچولو آمد و توی کمد را نگاه کرد. سوسکه و موشه و عنکبوته را دید. داد کشید: آهای، مهمانهای ناخوانده، کی شما را راه داده؟ سوسکه و موشه و عنکبوته گفتند: در باز بود، ما هم آمدیم تو!

دختر کوچولو گفت: زود باشید بیاید بیرون! سوسکه گفت: نمی توانم. باید بمانم. چون که دارم بچه ام را می خوابانم. موشه گفت: من هم نمی توانم. باید بمانم. اینجا از دست گربه در امانم. عنکبوته گفت: من هم نمی توانم. باید تارم را بتنم. از اینجا بهتر، کجا پیدا کنم؟

دختر کوچولو خواست که جارو بیاورد، با آن، بزند و مهمان ها را بیرون کند. اما دلش نیامد. آن وقت نشست و فکری به حالشان کرد. یادش آمد که …
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما