loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مینی قد بلندترین است

ماجراهای مینی 2

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48123 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مینی قد بلندترین است، نوشته کریستینه نوستلینگر است و با ترجمه گیتا رسولی و تصویرگری کریستیانا نوستلینگر در انتشارات محراب قلم منتشر شده است. کتاب حاضر، مینی قد بلندترین است، جلد دوم از مجموعه کتاب های ماجراهای مینی است.
توی کلاس مینی هر دانش‌آموزی یک کار را بهتر از همه انجام می دهد. بچه‌ها هر کس را به خاطر یک چیز تحسین می‌کنند. مینی هم استعداد ریاضی‌اش از همه بهتر است، اما انگار این برای هیچ‌کس جالب نیست.

مامان و بابا و موریتس متوجه شدند که مینی مدام اعداد را زیر لب زمزمه می‌کند. آن‌ها پرسیدند: «چرا این کار را می‌کنی؟» مینی دروغکی گفت: «همین‌جوری! برای سرگرمی.» اون نمی‌خواست بگذار آن سه تا مسخره‌اش کنند! اگر علت واقعی زمزمه کردن اعداد را می‌فهمیدند، قطعاً او را مسخره می‌کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما