loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهارده گفتار پیرامون ارتباط معنوی با حضرت مهدی (عج)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده حسین گنجی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 186

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48161 10003022
38,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب روایتی از چهارده گفتار درباره پدر مهربان زمانه ، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که در دو بخش تهیه وتنظیم شده است.

بخش نخست که درباره ی چگونگی ارتباط روحی ، فکری و حتی رابطه ی ظاهری با امام زمان است ، شامل سرفصل هایی چون : بررسی امکان ملاقات با امام زمان در عصر غیبت ، بیان فواید بلند صلوات فرستادن ، تبیین معنای غیبت ، فرمان قرآن در ارتباط با امام زمان ، راههای ارتباط با امام زمان و نیز اخلاص و رمز موفقیت است.
در این کتاب داستانهایی نیز از علما وبزرگان دین به عنوان مصداق بیان شده است که بر جذابیت آن می افزاید .

بخش دوم این نگاشته درباره ویژگی ها وصفات یاران حضرت مهدی است . این بخش ،ویژگی های یاران امام را در آینه روایات و آیات بیان می کند .یاران امام زمان ، مکتب شیعه ، ویژگی های اصحاب و یاران امام زمان ،تعابیر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله ) از ایرانیان ،تحیر و سرگردانی در زمان غیبت و عالم محضر امام زمان ، از سرفصل های این بخش است .

در میان مباحث مطرح شده ی این بخش نیز ، داستان ها و احادیث زینت بخش نگاشته مذبور است:
«از سید عبدالکریم کفاش سؤال شد : چه شد که راه ملاقات برای تو باز شد که هر هفته به خدمت آقا می رسی ؟ فرموده بودند: شبی جدم پیغمبر اکرم ( صلی الله علیه وآله ) را درخواب دیدم . عرض کردم : یا رسول الله ، خیلی دوست دارم خدمت آقازاده تان امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) برسم ، چه کنم ؟
حضرت فرمودند : در شبانه روز دو مرتبه ، اول صبح و دم غروب بنشین برای فرزندم امام حسین (علیه السلام ) گریه کن. را ه برایت باز می شود . از خواب بیدار شدم. این برنامه را تا یک سال ادامه دادم ، یک سال که به پایان رسید به محضر امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) شرفیاب شدم و راه برایم باز شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما