loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آینه ایام: ذیل هر مناسبت شمسی و قمری، آیه ای از قرآن، روایت، شعر و نکته ای مفید

ایام در آینه آیات، روایات، تاریخ، اشعار و نکات؛ ویژه مدیران و فرماندهان

ناشر کتاب جمکران

نویسنده محمد رحمتی شهرضا

ویراستار محمود حسین پور علویه

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 624

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

به نام خداوندی که روز و شب را آفرید و زندگی را در آن جریان بخشید. بدون شک هر انسانی در پیچ و تابِ روزمرّگی نیاز به آن دارد که همچون جسمِ خویش، روح را با کلمات نورانی و حکمتها، اندرز ها و نکاتِ عالِمانه علاوه بر آنکه استراحت دهد، تقویت نموده و آن را در تصمیم گیریهای بهتر یاری نماید.
مناسبتهای شمسی و قمری ثبت و ضبط شده در تقویم ها، هر کدام یاد آور واقعه ای تلخ و شیرین هستند که می توانند بهانه ای برای عبرت آموزی و تجربه اندوزی برای ما باشد.
در این کتاب مؤلف مناسبت های شمسی و قمری را با آیات و روایات مربوط به آن جمع آوری نموده و داستانها، نکات و اشعار را نیز به ضمیمه آورده تا عزیزانی که منصب مهمّ وعظ و خطابه و اندرز را دارند بتوانند براحتی به این مهم دست یابند.

چه خوب است که معلّمان و مدیران برای دانش آموزانی که در بهترین سن، جهت فراگیری معارف دینی و الهی به سر می برند، به هر مناسبت از این خرمن معارف الهی و معنوی بهره ببرند یا ائمّه محترم جماعات که نقش بسزایی در بیان مطالب معنوی و فرهنگی دارند، از این مجموعه جهت اهداف تبلیغی و دینی خود استفاده نمایند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما