loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نوید امن و امان: پیرامون شخصیت، زندگانی، غیبت و ظهور حضرت ولی عصر (عج)

سلسله مباحث امامت و مهدویت

ناشر کتاب جمکران

نویسنده لطف الله صافی گلپایگانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 284

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب، مطالب و مقالاتی است پیرامون شخصیت و غیبت و ظهور حضرت ولی عصر (عج) که بر اساس مآخذ و مصادر معتبر شیعه و اهل سنت گردآوری شده است.

این کتاب شامل فصول ذیل می باشد:
1- بشارت های قرآن و احادیث به ظهور حضرت صاحب الزمان علیه السلام
2- اسرار و فلسفه غیبت
3- طول عمر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه
4- شرح و چگونگی ولادت حضرت ولی عصر (عج)

باید توجه داشت که اصل وابستگی سائر ممکنات به وجود امام – سلام الله علیه – و چگونگی آن و مسائل مشابه آن را، دانشمندان و علماء حکمت و عرفان با دلائل عقلی و فلسفی و عرفانی اثبات کرده اند، چنانکه بوسیله وحی و خبر آنان که با عالم غیب ارتباط و اتصال دارند و از غیب عالم و علم کتاب و روابط نهانی و پنهانی ممکنات با یک دیگر، باذن الله تعالی و به عنایت و لطف او، مطلع می باشند نیز ثابت است و طبق همین اطلاعاتی که ایشان بما می دهند، فرضا دلیل علی مستقل هم نباشد، به آنچه خبر می دهند اعتقاد پیدا می کنیم،

زیرا برای تحقیق این گونه موضوعات – به خصوص تفاصیل آن – راهی مطمئن تر و باور بخش تر از وحی و اخبار انبیاء و اوصیاء آنها نیست. چنانکه وجود ملائکه و اصناف آنها و ماموریت ها و مداخلاتشان در عالم و تصرفات و ارتباطاتی که با تنظیم عالم دارند، بر حسب قرآن مجید و احادیث شریفه ثابت و مسلم است و هر کس به نبوت و وحی و قرآن مجید و رسالت حضرت رسول اکرم – صلی الله علیه و آله – مومن باشد، به آن نیز ایمان دارد، زیرا ایمان به صدق انبیاء و وحی و انباء و اخبار آنها، قابل تبعیض نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما