loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رجعت یا حیات دوباره از دیدگاه عقل، قرآن و روایات

ناشر کتاب جمکران

نویسنده احمد علی طاهری ورسی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 231

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مبنای اقتدار طلبی و سلطه جویی مستکبران عالم بر این اساس استوار است که فروغ امید را از دل ها بزدایند، و ملت ها را به زنجیر یأس و ناامیدی کشیده، به اسارت درآورند.
تمام تلاش و کوشش خود را برای نابودی اعتقادات امیدبخش و حرکت آفرین مسلمانان به کار گرفته اند، تا این که آنان را در بیابان های خشک ناامیدی به اسارت گرفته، مطیع خود سازند و سرمایه های مادّی و معنوی آنان را به یغما ببرند.
در میان عقاید مسلمانان، عقاید پیروان اهل بیت علیهم السلام که برگرفته از دو منبع اصیل اسلام و دو امانت گران سنگ رسول خدا صلی الله علیه وآله است، از ویژگی خاص و حسّاسیت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا تجربه ی گذشته ی مسلمانان و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و حوادث پس از آن، به خوبی نشان داد: تنها عقیده ای که می تواند جلوی اقتدار طلبی و سلطه جویی استعمارگران را گرفته و توده های میلیونی مسلمانان را در مقابل آن ها بسیج کند، همین عقیده ی نجات بخش است.

این کتاب شامل فصول ذیل می باشد:
1- مفهوم رجعت
2- تاریخچه رجعت
3- رجعت از دیدگاه شیعه، سنی و غلات
4- ادله رجعت
5- پاسخ به شبهات
6- فلسفه و اهداف رجعت
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما