loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزی بود و روزی نبود - جلد اول: کوزه عسل

3.2 (5)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48388 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب روزی بود و روزی نبود - جلد اول: کوزه عسل نیز یکی دیگر از آثار زیبا، جذاب و آموزنده نویسنده برجسته کودک و نوجوان دوران معاصر، محمد میرکیانی است که رهبر معظّم انقلاب از ایشان و آثار ایشان تمجید کرده اند.
میرکیانی برای نگارش این مجموعه جذاب از آثار برجسته ای نظیر بوستان سعدی، بهارستان جامی، خمسه نظامی، دیوان اشعار پروین اعتصامی، کلیات اشعار شیخ بهایی و ... بهره گرفته.
این اثر مشتمل بر 16 داستان کوتاه (در حد حداکثر 4 صفحه) است که با تصویرگری محمدحسین صلواتیان به اثری جذاب، آموزنده و خواندنی برای کودکان و نوجوانان تبدیل شده.
هر داستان این مجموعه سعی دارد تا در ورای پیامی اخلاقی به مخاطب ارائه دهد.
مجموعه کتاب سه جلدی روزی بود و روزی نبود در انتشارات محراب قلم منتشر شده است. کوزه عسل جلد اول این مجموعه کتاب 3 جلدی روزی بود و روزی نبود است.
.
اگر من کودک داشتم حتماً این کتاب را برای او می خریدم!
کتابی بسیار جذاب و آموزنده که آثار مؤلف گرانقدرش، همواره مورد تمجید مقام معظّم رهبری بوده. میرکیانی برای نگارش این اثر از گنجینه غنی ادبیات کهن پارسی که ریشه در تعالیم بلند اسلام دارد بهره گرفته و با نثری روان و متناسب با مخاطب کودک و نوجوان امروزی حکایات را بازنویسی کرده.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما