loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های خیلی قشنگ 4: مهمان های فقیر و شش قصه ی دیگر

احترام به دیگران

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده محمود پوروهاب

ویراستار شهرام رجب زاده

تصویرگر حمیدرضا بیدقی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه ی چهارده جلدی قصه های خیلی قشنگ به قلم محمود پوروهاب و مجید ملامحمدی برای کودکان نوشته شده است.

هرجلد از این کتاب به یک موضوع نو و خواندنی اختصاص دارد. مثل: مهربانی با حیوانات، ارزش کار و تلاش، گذشت و بخشش، احترام به دیگران، کمک به نیازمندان، مهمان نوازی، ارزش صدقه، احترام به پدر و مادر، مهربانی با کودکان، عیادت بیماران، محبت به غیر مسلمانان، شوخی ها ....... هرکتاب در بردارنده ی چند قصه ی شیرین درباره ی رفتار و زندگی چهارده معصوم (ع) است. هرکدام از این قصه های آموزنده می تواند در روش های تربیتی - رفتاری کودکان به کار می آید.
من مثل برادر شما هستم، مهمان نوازی علی، مهمان های فقیر، همسفر مهربان، ساکت باش و مبادا بی دوست بمانیم عناوین برخی داستان های کتاب است.اگر بخواهید برای فرزندتان، معصومین علیهم السلام را به عنوان الگوی زندگی معرفی کنم این کتاب یکی از بهترین گزینه هاست.
داستان هایی بسیار جذاب که حتی برای بزرگترها هم سرگرم کننده و آموزنده است و با نثری روان و تصاویری دلنشین برای استفاده هر چه بهتر کودکان تألیف شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما