loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد تحریم، بررسی تحریم های اقتصادی در جهان، اقتصاد تحریم و پسا تحریم در ایران، تحریم ایران: جامع ترین رژیم حقوقی تحریم در جهان

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

با توجه به این که موضوع تحریم می تواند از دیدگاه های متفاوت نظری اقتصادی، سیاسی و ... مورد توجه قرار گیرد، هدف اختصاصی ما در اینجا روشن ساختن تاثیر متقابل میزان اثر بخشی (تحریم های بین المللی) بر اقتصاد کشورهای تحریم شده، تحریم کننده و به ویژه ایران است. برای این منظور اهتمام به تهیه کتابی در این زمینه شده است تا بتواند اطلاعات جامعی را در اختیار آحاد مردم جامعه قرار دهد.

مطالب بخش اول کتاب با عنوان بررسی تحریم های اقتصادی در جهان ترجمه اثر ارزشمند کتاب (ملاحظه ای بر اقتصاد تحریم)، نوشته هافبائر و اسکات در سال 2007 است.
در بخش دوم کتاب با عنوان اقتصاد تحریم و پسا تحریم در ایران سعی شده است تا با نگاهی به تاریخچه تحریم های اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ایران، به علل، نتایج، اهداف، راهکارها در دوران تحریم و شرایط و اهداف و مدیریت در دوران پسا تحریم پرداخته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما