loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سراب برجام: جامع ترین اثر در نقد و بررسی برجام و پیامدهای منفی آن از نظر نخبگان کشور

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «سراب برجام» جامع ترین اثر در نقد و بررسی برجام و پبامدهای آن از منظر نخبگان کشور است که با مقدمه فواد ایزدی آغاز می شود. این کتاب به نوعی سندی برای ثبت در تاریخ سیاسی کشور و منبعی برای پژوهش پیرامون ابعاد گوناگون برجام به شمار می رود.

دراین کتاب مقالاتی از حسین کچوییان، فواد ایزدی، محمد جواد لاریجانی، حسن عباسی، شهریار زرشناس، مظفر نامدار، کارخانه ای، نبویان، نادری، رزاقی، فریدون عباسی، حسین شریعتمداری، مهدی محمدی، حمید رسایی، یاسر جبرائیلی و ... به چشم می خورد.

این کتاب دارای 5 فصل و یک ضمیمه است: «فراتر از برجام: تحلیل هایی کلان و راهبردی از برجام و مناسبات ایران و نظام سلطه»، «خسارت محض: بیانات رهبری پیرامون مذاکرات هسته ای در دولت یازدهم»، «در دام برجام: بررسی تحلیلی انتقادی برجام از منظر حقوقی، فنی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، استراتژیک و فقهی»، «کلید نفوذ: برجام از منظر مقامات و کارشناس های امریکایی»، «فرجام برجام: که شامل سه بخش؛ روزهای پس از برجام، برجام از فراز آفتاب تابان تا فرود تقریبا هیچ (بزک برجام و اعتراف به شکست آن از سوی مسوولین) و فهرست بدعهدی های امریکا در پسابرجام است» و بخش ضمیمه که در آن کتابشناسی مذاکرات در دولت یازدهم آمده است.

کسانی که امید می بندند به اینکه بنشینیم با آمریکا در فلان مسئله مذاکره کنیم و به یک نقطه ی توافقی برسیم... از این غفلت می کنند که ما ناگزیر باید به همه ی تعهدهای خود عمل کنیم (اما) طرف مقابل با طرق مختلف، با شیوه های مختلف، با خدعه، با تقلّب سرباز می زند و به تعهدهایی که کرده است عمل نمی کند. این چیزی است که ما امروز در مقابل چشم خودمان داریم می بینیم؛ یعنی خسارت محض.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما