loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

365 بازی و سرگرمی

هوش آزمایی، بازی های فکری، طراحی و نقاشی، رمزگشایی، پازل کلمات | معرفی شده در کتاب نامه رشد آموزش و پرورش

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48527 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل 365 معما، جدول، نقاشی و طراحی می باشد که دارای ویژگی های خاصی است. به عبارتی قدرت یادگیری بچه ها را بالا می برد، شوق خواندن و نوشتن را در آنها تقویت می کند و در عین حال استعداد حل مسائل در آنها شکوفا و هوش آنها سنجیده می شود.

این کتاب به گونه ای طراحی شده که کودک می تواند یک روز معمای جالبی را حل کند، روز بعد مسئله ای ریاضی، روز سوم جدول کلمه های متقاطع و روز چهارم بازی با حروف را تجربه کند.در ضمن برای اینکه کودکان از درستی جواب معماها اطمینان حاصل کنند، در پایان کتاب جواب بعضی سرگرمی ها و مسئله ها آمده است. این کتاب جزو کتاب های معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش نیز می باشد.

کتاب 365 بازی و سرگرمی: هوش آزمایی، بازی های فکری، طراحی و نقاشی، رمزگشایی، پازل کلمات، نوشته اما چوداری است و با ترجمه طیبه ملک محمودی در انتشارات قدیانی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما