loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

365 فعالیت و سرگرمی: برای دبستانی ها

5 (1)

ناشر قدیانی

نویسنده جمعی از کارشناسان و تصویرگران

مترجم فائزه شکری

ویراستار رویا همایون روز

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48530 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب 365 فعالیت و سرگرمی برای دبستانی ها، با گرایش های معرفی شده، بهترین گزینه برای 365 روز سال است تا دبستانی ها بتوانند در کنار آموختن درس و دانش خلاقیت بیاموزند و در این راه خانواده ها نیز با بهره بردن از کتاب و یاری رساندن به یکدیگر اوقات مفیدی را برای لحظه های آفرینش کودکان خود بسازند.

تصویرگران و کارشناسان این مجموعه توانسته اند، با کمترین و ساده ترین جمله ها و کلمات بیشترین و عمیق ترین مفاهیم را به کودکان بیاموزند و در کنار بازی و رنگ به خلاقیت ذهن آنها نیز کمک کنند.

365 فعالیت و سرگرمی، همان طور که از نامش پیداست کتابی شامل 365 معما، بازی و سرگرمی می باشد که دارای ویژگی های خاصی است. این کتاب مورد تأیید و معرفی وزارت آموزش و پرورش کتاب نامه ی رشد نیز می باشد.

در این مجموعه علاوه بر مطالب مذکور، اطلاعات بسیار متنوع و زیادی را به اطلاعات عمومی کوکان می افزاید و برای اینکه کودکان از درستی جواب معماها اطمینان حاصل کنند، در پایان کتاب جواب همه ی سرگرمی ها، معماها و مسئله ها آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما