loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خداحافظ گاری کوپر

ناشر نیلوفر

نویسنده رومن گاری

مترجم سروش حبیبی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 288

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

اثر حاضر، یک رمان در نقد سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و همچنین نظام اجتماعی، سیاسی و پولی این کشور است. زبان ساده و صمیمی رمان واقعا خواندن کتاب را ساده کرده و از این رو باید این مورد را به عنوان حُسن کتاب بر شمرد. شخصیت اصلی رمان با عنوان لنی به شدت صادق است و این در باورپذیری او و سخنانی که در رد آمریکا عنوان می کند تاثیر زیادی دارد.

اغلب خیال می کنند که مرغ های دریایی غم بزرگی در دل دارند و حال انکه این خیالی پوچ است . اشکالات روانی خود ادم است که این احساس را به وجود می اورد . ادم همه جا چیزهایی می بیند که وجود ندارند . این چیزها در درون خود ادم است . همه به یک درونگو مبدل می شویم که همه چیز را به زبان می اورد . مرغ های دریایی ، آسمان ، باد ، همه چیز . صدای عرعر خری را می شنوید . خری است و بسیار هم خوشبخت است . آنقدر خوشبخت که فقط برای یک خر ممکن است ولی آدم با خودش می گوید : خدایا چه قدر غمناک است!!!!!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما