loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امیلی 1: امیلی در نیومون (رقعی)

سه گانه ای از نویسنده آنی شرلی

5 (1)

ناشر قدیانی

نویسنده ال. ام. مونتگمری

مترجم سارا قدیانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 560

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48821 10003022
110,000 104,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب امیلی 1: امیلی در نیومون (رقعی) نوشته ال. ام. مونتگمری و به کوشش نشر قدیانی به چاپ رسید.


در این داستان تاثیرگذار و پر شور برای اولین بار با امیلی استار آشنا می شویم. امیلی سر زنده و پرجنب و جوش که پس از مرگ پدرش یتیم شده است و به زودی در می یابد که چندان هم تنها نیست و اقوام و دوستان زیادی در مزرعه نیومون انتظارش را می کشند. جایی که پسر عمو جیمی استعداد بالقوه نوشتن را در او تقویت می کند خاله الیزابت سخت گیر قوانین حیرت انگیز بزرگ شدن را به او می آموزد و توانایی منحصر به فرد امیلی در درک وقایع پیرامونش پرده از رازی می گشاید که باعث می شود یک مرد منزوی بتواند دوباره عاشق شود.
رمان های سه گانه امیلی که ما را در ماجراها، رویاها و عشق های امیلی استار مزرعه نیومون شریک می کنند خواننده را در هر سنی که باشد جذب خود می کنند. همان گونه که سری رمان های کلاسیک آن شرلی و قصه های جزیره ال.ام.مونتگمری نسل های مختلف را غرق در لذت کردند، انتظار می رود رمان های امیلی نیز تجربه دل چسب دیگری به همراه داشته باشند.
«امیلی و صعود» و «امیلی و جست و جو» جلدهای بعدی این مجموعه هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما