loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امیلی (مجموعه سه جلدی قابدار) (رقعی)

سه گانه ای از نویسنده آنی شرلی

ناشر قدیانی

نویسنده ال. ام. مونتگمری

مترجم سارا قدیانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 1416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48824 10003022
440,000 418,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان های سه گانه "امیلی"

امیلی استار دخترکی است که بعد از مرگ پدرش توسط خانواده مادری اش به سرپرستی پذیرفته می شود. داستان امیلی بیشتر واقعگرایانه است. بسیاری از اتفاقاتی که برای امیلی در رمان پیش می آید، برای مونتگمری، نویسنده داستان پیش آمده است.
ال. ام. مونتگمری، نویسنده معروف و خیال پرداز کانادایی بود که معمولاً برای نوجوانان شعر و داستان کوتاه می نوشت. مونتگمری بیشتر به خاطر مجموعه رمان‌ هایی شناخته می ‌شود با نام "آنی شرلی". مونتگمری رمان و داستان کوتاه و شعر منتشر کرد. آثار، خاطرات و نامه‌ های این نویسنده، توسط علاقه‌ مندان و دانشگاهیان سراسر جهان، خوانده و تدریس می‌ شوند.

در بخش هایی از جلد اول این مجموعه آمده است:

"... امیلی گفت: کاش آدم ها از همان لحظه تولد همه چیز یادشان می ماند. این طوری خیلی جالب می شد.
پدر لبخندی زد و گفت: فکر کنم آن طوری کلی خاطره های ناجور ذهنمان را پر می گرد. البته در مورد تو صدق نمی کرد، چون تو کوچولوی خوش مشربی بودی، امیلی. ... "
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما