loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیامبر (ص) قصه می گوید: 40 حکایت

ناشر قدیانی

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 48

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: «یکی از بهترین اقدامات تربیتی، معرفی الگو های برتر از سوی والدین و مربیان است. آشنایی با الگو های برتر، میل به کمال را در آدمی بالا می برد، راه رسیدن به قله ها را به انسان نشان می دهد و پیروی از پیام های تربیتی را برای او آسان می سازد. دلیل اهتمام قرآن به بازگویی سیره پیامبران، پاکان و پرهیزکاران نیز همین است.»

همچنین غلامرضا حیدری ابهری آورده: «برماست که به هر بهانه ای، یاد رسول خدا (ص) را در دل کودکان و نوجوانان و جوانانمان زنده کنیم و در هر فرصتی، دل آنان را با یاد پیامبر (ص) معطر سازیم.»

نویسنده با اشاره به این که مسلمانان برای معرفی پیامبر اکرم (ص) از قالب های تکراری استفاده کرده اند، می گوید: با وجود کمبود اسناد و مدارک مربوط به زندگی حضرت مسیح (ع)، نویسندگان مسیحی، قالب های گوناگونی را برای معرفی عیسی(ع) به کودکان و نوجوانان تجربه کرده اند؛ اما با وجود اسناد و مدارک فراوان درباره حضرت محمد (ص)، متاسفانه ما مسلمانان، تنها در چند قالب تکراری، مانند بیان تاریخ و نقل قصه ها به معرفی آن بزرگوار پرداخته ایم.

کتاب «پیامبر (ص) قصه می گوید»، قالب جدیدی در معرفی پیامبر (ص) به کودکان عرضه کرده؛ در این کتاب بچه ها فرصت می یابند تا از زبان پیامبر (ص)، قصه هایی را بشنوند چرا که ایشان به مناسبت های گوناگونی به بیان قصه و حکایت می پرداخت و برخی از این قصه ها در این کتاب آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما