loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گوژپشت نتردام

رمان های کلاسیک جوان 7

1 (1)

ناشر قدیانی

نویسنده ویکتور هوگو

مترجم شهلا انتظاریان

بازنویسی دینا مک فادن

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 49465 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب گوژپشت نتردام اثر ویکتور هوگو، توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است.

«گوژپشت نتردام» ویکتور هوگو (1885-1802) از آن داستان هایی است که حتما درباره اش این جا و آن جا زیاد شنیده اید. دینا مک فادن این داستان ماندگار را برای نوجوانان و جوانان بازنویسی کرده است.

در پاریس قرن پانزدهم، دختر کولی جوان و زیبایی بنام اسمرالدا به همراه بز باهوش خود جالی می رقصید و برنامه اجرا می کرد. کلود فرولو، رئیس شماسهای کلیسای نوتردام پاریس و راهبی که نفس شکنجه اش می دهد در نهان عاشق اسمرالدا شده است، او سعی می کند با کمک کازیمودو، ناقوس زن گوژپشت و بدشکل نتردام اسمرالدا را برباید، ولی با دخالت کاپیتان فوبوس دوشاتوپر ناکام می ماند و کازیمودو دستگیر می شود. کازیمودو را در میدان اعدام با شلاق مجازات می کنند و تنها اسمرالدا که قلبی مهربان دارد به او کمک می کند و...

اسمرالدا هرگز نمی توانست شاهد زجرکشیدن مردم باشد. او می دانست که کازیمودو به خاطر مشکلات جسمی اش به اندازه ی کافی رنج کشیده است. از طرفی گمان می کرد که اقدام کازیمودو برای دزیدن او به اراده ی خودش نبوده است. او در آن شب دیده بود که مردی به سرعت از میدان گریخت؛ کسی که اسمرالدا با به یاد آوردن او از ترس می لرزید.

مردم حاضر در میدان تحت تأثیر مهربانی اسمرالدا قرار گرفتند. آنها دست از خنده و آزار و اذیت گوژپشت برداشتند. ولی آن پیرزن ماتم زده همچنان از پشت پنجره اش اسمرالدا را نفرین می کرد و فریاد می کشید: «نفرین بر دختر کولی! نفرین بر تو!»

رنگ از رخ اسمرالدا پرید. او به سرعت از کنار یوغ پایین آمد و پا به فرار گذاشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما