loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزی که لیمویی بود

رمان نوجوان

3.7 (3)

ناشر قدیانی

نویسنده فروزنده خداجو

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 49528 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بعضی از حادثه ها آرام و بی صدا می آیند و صدایشان آن قدر نرم و لطیف است که باید گوش هایت را تیز کنی تا بتوانی آن را بشنوی، حادثه هایی که صدایشان مثل فرو افتادن قطره های باران بر روی شیشه است.

فروزنده خداجو، این کتاب را در 21 فصل و 160 صفحه تهیه و تنظیم کرده است. در این رمان قصه ی دختری به نام هدیه بیان می شود که در ارتباط با خانواده و اطراف خود، درگیر کنش ها و واکنش هایی است و در این مسیر به مخاطب کمک می کند به غیر از آشنایی با دنیای بزرگتر از دنیای خود و درک عمیق زندگی، بداند که مشکلات عجیب و پیچیده و بزرگی نیز وجود دارد.

" ...هدیه هیچ وقت خاله اش را دوست نداشت. به نظر او این خاله ی چشم سیاه که توی تمام عکس ها به زور خندیده بود، اصلاً دوست داشتنی نبود ..."

" ...کودکی مامان در باغ اناری گذشت. باغ بزرگ و سحرگونی که پر از درختان انار، گردو و بادام بود. باغی که می توانست سرچشمه و الهام بخش تمام رؤیاها و آرزوهای یک دختر کوچک باشد ..."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما