loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر باور نکردنی ادوارد

5 (1)

ناشر قدیانی

نویسنده کیت دی. کامیلو

مترجم مهدی حجوانی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 49539 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شخصیت اصلی این رمان خرگوشی به اسم ادوارد است. خرگوش داستان ما به مناسبت تولد هفت سالگی دخترکی به نام «ابلین» به او هدیه می شود. خرگوشی از جنس چینی که تقریبا قد و قواره خود ابلین را دارد و دختر کوچولوی این رمان اغلب اوقات خود را با او سپری می کند. روزی از روزها خرگوش از عرشه کشتی به دریا می افتد و گم می شود. از این جا به بعد او آدم های گوناگون و دنیاهای جدیدی را تجربه می کند. سفرهایی باورنکردنی که نویسنده کتاب آنها را به تصویر قلم کشیده است. نویسنده درباره شخصیت اصلی این رمان گفته: «یک بار در جشن سال نو، یک خرگوش اسباب بازی هدیه گرفتم که لباسی فاخر و برازنده به تن داشت. چند روز بعد خواب دیدم که خرگوشم با صورت در کف اقیانوس افتاد ه و گم شده است. او منتظر بود پیدایش کنم. برای گفتن این داستان، من هم برای مدتی طولانی گم شدم و سرانجام مثل خرگوش پیدا شدم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما