loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان های سه گانه پادشاهی کهن 1: سابریل

ناشر قدیانی

نویسنده گارت نیکس

مترجم پیمان اسماعیلیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 536

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

رمان «​سابریل» از مجموعه رمان های سه گانهٔ پادشاهی کهن گارت نیکس است که مخاطبان خود را با آرمان های انسانی به کمک مفاهیم غریب و شگفت انگیز افسانه ها و دورترین مفاهیم روان شناسی آشنا می سازد.



سابریل دختری است که در لحظات اولیۀ عمر خود، درست در بدو تولد، وارد رودخانه مرگ شده و تا نزدیک اولین دروازه نیز رفته و بازگشته، اما این ربطی به توانایی او برای عبور خود خواسته از سدّ بین مرگ و زندگی ندارد، زیرا سابریل دختر اَب هورسن، محافظ مرگ است و اما اَب هورسن گم شده است.



اساطیر و افسانه ها، پدیده های شگفت انگیزی هستند که توان بیان دور ترین مفاهیم روان شناسی را دارند و می توانند آن را به بهترین شکل بیان کنند.



در تمام افسانه ها و قصه های کهن، موجوداتی وجود دارند که چیزی میان انسان و فرشتگان هستند و دارای قدرت های ماورایی می باشند. این موجودات قدرت های خارق العاده خود را اکثراً در دوران کودکی به دست آورده اند؛ یعنی در زمانی که این قدرت برای خود آن ها نیز ناشناخته بوده.



در این گونه قصه ها با تولد فرزندی که توانایی های ناشناخته ای دارد، موجود دیگری از بین می رود، که معمولاً این فرد مادر اوست. در این صورت او در شرایطی بزرگ می شود که بر اثر آن توانایی های او رشد کرده و از آن ها برای نبرد با تیرگی و پلیدی و رشدِ روشنی و پاکی استفاده می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما