loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های زندگی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 49804 10003022
62,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه در شرایط خاص و زمانی ویژه قرار داریم؛ انسان «خلیفة اللّه» توانسته است مرزهای دانش را در نوردد و بیشترین امکانات را در اختیار گیرد و همچنان نیز به سرعت پیش میرود تا بهترین و مرفهترین زندگی را رقم بزند اما با وجود تلاشها نتایج معکوس شامل حال او شده و اسارت در آسایش مطلق، آرامش را از او سلب نموده است و با همه پیشرفتهای علمی و امکانات پیرامونی هنوز هم از دردهای جانکاه وی کاسته نشده است.

این مطلب گواه بر این معناست که برای رسیدن به سواحل آرامش علاوه بر آسایش، «یکسری مهارتهای زندگی» نیز لازم است؛ مهارتهایی که با گسترده شدن پیچیدگیهای زندگی، آنها نیز پیچیدهتر میشوند. علاوه بر اینکه انسان در زمان گذر از هزاره دوم به هزاره سوم نیاز شدیدی به (معنویت و اخلاق) دارد که از جمله مهارتهای مهم زندگی بوده و چه بسا مکمل و الفبای بسیاری از مهارتهای دیگر می باشند.

هدف این کتاب پرداختن به مهارت های مورد نیاز ذکر شده است و شامل مباحثی چون مهارت های برنامه ریزی، مهارت استفاده از حافظه، مهارت تصمیم گیری، مهارت خودشناسی، مهارت های تغذیه ای، مهارت مقابله با افسردگی، مهارت کمک های اولیه، مهارت تعامل اجتماعی و… است. در پایان کتاب نیز سوالاتی در زمینه مهارت خودسنجی مطرح گشته است
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما