loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ما را به کجا می برند؟ (نگاهی نو به تلویزیون از منظر شهید آوینی)

ناشر سمیع

نویسنده وحید جهان تیغ

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 105

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در بردارنده تفکرات و دغدغه های شهید اهل قلم آوینی، پیرامون تلویزیون می باشد. سید شهیدان اهل قلم با توجه به تاثیر فوق العاده تلویزیون در جامعه و فراگیر بودن آن در تمامی خانواده ها نکات قابل توجهی پیرامون تلویزیون مطرح کرده است.
نویسنده کتاب در ابتدا به معرفی شهید آوینی می پردازد و در ادامه به دغدغه های حضرت امام و مقام معظم رهبری در رابطه با تلویزیون اشاره می کند. این کتاب در 11 فصل به طرح دیدگاه های شهید سید مرتضی آوینی پیرامون تلویزیون می پردازد که عبارتند از:
ماهیت تلویزیون – سینما و تلویزیون – تلویزیون و اوقات فراغت – تلویزیون و کودک – جذابیت و تلویزیون – تبلیغ و تلویزیون – مخاطب و تلویزیون – بیماری تلویزیون – مراکز آموزشی – نمونه ها – چه باید کرد؟

فشارهایی که از طریق آنتن و ترکیب ناهمگون تلویزیون به مخاطبان وارد می شود هرگز اجازه نمی دهد که {مخاطب} خودش را ارزیابی کند.

*****

عمل رسانه های جمعی و یا دستگاه های رسمی فرهنگی و هنری ما در برابر غرب حکایت از نحوی انفعال سرطان وار و لاعلاج دارد که با این سخن ها و به این راحتی ها درمان نمی شود. تنها تلویزیون بیمار نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما