loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهر مقدس

ناشر به اندیشان

نویسنده محمدرضا شاه حسینی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 236

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب پس از شناساندن خاور میانه به عنوان منطقه انبیاء خیز، به مهد رسالت رسولان مسلمان یعنی سرزمین فلسطین رفته و پس از معرفی این سرزمین و موقعیت جغرافیایی شهری و استانی امروزی آن، به بررسی مهمترین مکان اسلامی این سرزمین یعنی استان کنونی قدس می پردازد. و پس از تبیین سه بخش کلی شرقی و غربی و مرکزی این استان، به یکی از قدسی ترین اماکن عالم اسلام یعنی منطقه مرکزی قدس نظر می افکند.منطقه ای نورانی با حصارها و دیوارهایی قدیمی؛ شهری محصور که یکی از اصلی ترین صحنه های تقابل علنی انبیاء مسلمان و شیطان بوده است.
در ادامه با اشاره به چرایی قداست این شهر، سیر اقدامات شیطان جهت نابودی این مکان مقدس را به عنوان پایگاه انبیاء مسلمان الهی تبیین می کند و سپس در باب چرایی اهمیت این شهر، به موقعیت ویژه و خاص مستطیلی 14هکتاری واقع در ضلع جنوب شرقی آن که به مسجدالاقصی معروف است خواهد پرداخت.
در ادامه به مساجد شش گانه این مستطیل نورانی 14 هکتاری به عنوان پایگاه های اصلی و اساسی مبارزه موحدین و پیروان انبیاء مسلمان با شیاطین اشاره کرده و در مورد اهمیت این مکان نورانی پس از مکه معظمه، در دیدگاه اسلامی و توصیف چگونگی و چرایی معراج از این مکان مقدس و مسائل و ابهامات تاریخی آن و همچنین توصیف و تشریح بناها و موقعیت و شانیت بناهای این مکان نورانی توضیحاتی ارائه می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما