loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جایگاه جن، شیطان و جادوگر در عالم

سلسله مباحث معرفت دینی

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 103

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5052 10003022
28,000 25,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن با تشویق مومنان به تدبر در آیات کتاب خداوند، عمیق ترین و دقیق ترین اسرار و سنن واقعی عالم وجود را در اختیار انسان ها قرار می دهد تا عطش رازآموزی انسان را به صورتی صحیح سیراب کند. ولی از آنجایی که خداوند در مقابل هر غذای حلالی غذای حرامی نیز قرار داده تا معلوم شود چه کسی طالب حق است و چه کسی طالب ارضای نفس اماره، در مورد توجه به غیب هم موضوع همین گونه است. انسان های گرفتار نفس اماره بدون آن که بدانند نحوه رویکردشان به راز و امور غیبی، رویکردی وهمی و بی ثمر می باشد، که نمونه های این رویکرد انحرافی را در جادوگران می توان ملاحظه کرد. نویسنده در کتاب حاضر سعی کرده به کمک قرآن، روایات و دلایل حکمی، تفاوت این دو رویکرد را روشن نماید تا نه تنها مرز خرافه با حقیقت روشن شود، بلکه خواننده با معارف بلندی در موضوع امور غیبی آشنا گردد. این بررسی به شیوه پرسش و پاسخ صورت گرفته است.

فهرست مطالب کتاب عبارت است از:
زمینه های پذیرش شیطان یا ملک - بدن مظهر قدرت روح - کتک خوردن از خیالات - تأثیر روان بر جسم - درجه ی وجودی جنّیان - جنّیان و سرعت انتقال اشیاء - سحر و بی نتیجه بودن آن - جایگاه چشم زخم - سِحر؛ حرکتی به سوی باطل - چگونگی احضار روح - راه تشخیص خرافه از حقیقت - مراحل آشنایی با عالم غیب - چگونگی کنترل خیال - رازهای غیبی شیطانی - جایگاه هیپنوتیزم - موقتی بودن تأثیر هیپنوتیزم - جایگاه انرژی درمانی - جایگاه بخت بستن - جایگاه دعانویس - رؤیت بصری جنّیان - جایگاه خواب و رؤیا - رؤیاها، یا خواب های حق - نقش عقاید در رؤیا - تغییر اسم؟!

واقعیت این است که همیشه انسانها در صدد بودند تا از رازهای عالم وجود پرده بردارند تا بتوانند از تاثیر و نقش انها در زندگی خود بهره گیرند و با ملکوت مانوس باشند. البته در این میان کسانی هستند که عطش زیادی در این کار دارند و طالب نفس اماره هستند و ... در این کتاب نویسنده سعکی کرده به کمک قرآن و روایات و دلایل حکمی جایگاه جن، شیطان و جادوگر را در عالم مشخص کند تا نه تنها مرز خرافه با حقیقت روشن شود، بلکه خواننده با معارف بلندی در موضوع امور غیبی آشنا گردد و بتواند با پیگیری این امور جهت زندگی خود را به سیره ی اولیای دین نزدیک کند
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مجتبی روحانی

خلاصه و مفید نوشته شده،نویسنده به موضوع مسلط هست و از موارد خوبی صحبت شده

29 مرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما