loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قدم زدن

ناشر روزنه

نویسنده توماس برنهارد

مترجم شهروز رشید

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 145

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50687 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
8,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این نویسنده اتریشی در داستان «قدم زدن» علت و سبب بروز دیوانه گی کار، و نیز اندیشه به هستی و تفکر را موضوع خود قرار داده است. درون مایه بیماری روانی، جنون، که در اینجا چون نتیجه اندیشیدن به جهان و تفکر به نمایش گذاشته می شود از همان رمان نخستین اش. زمهریر در آثار برنهارد نقشی برجسته دارد.

در «قدم زدن» یک منِ بی نام و ناشناس، که خود خاموش است و یا به ندرت به سخن در می آید داستان را از زبان شخص دوم (اوهلر) روایت می کند که با راوی سخن می گوید و یا آنچه شخص سوم (کارر) به شخص دوم (اوهلر) گفته است. به همین سبب در داستان قدم زدن ۴۷۴ مرتبه از اوهلر نقل قول می شود. کرانیگاه این داستان، بیشتر فرم و زبان است تا ابلاغ محتوا؛ به نمایش گذاشتن اندیشیدن؛ تبدیل روند رنج بار اندیشیدن به زبان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما