loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانه روزنامه نگاران جوان: کتاب تجربه 1

مجموعه مصاحبه ها و یادداشت ها

ناشر آرما

نویسنده امیر محزونیه

ویراستار سمیه حسینی

مستندساز محمدرضا زائری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 263

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50781 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «خانه روزنامه نگاران جوان» شامل تمام گفت وگوهای منتشر شده حجت الاسلام محمدرضا زائری، مدیرعامل «خانه روزنامه نگاران جوان» بعد از تعطیلی این موسسه است.

این کتاب از این جهت اهمیت دارد که نخستین بار و به طور جامع، ناگفته هایی درباره دلایل تاسیس و راه اندازی این موسسه فرهنگی، مطبوعاتی، اهداف و دلایل موفقیت چشم گیر فعالیت های آن در مدت اندک پس از آغاز به کار، مشکلات پس از آن و سپس مسایلی که به تعطیلی خانه روزنامه نگاران جوان منجر شد در گفت وگوهای مدیرعامل و دست اندرکاران آن مطرح شده است.

«ناگفته های م. ز از انحلال خانه»، «خانه تهدید به بمب گذاری شده بود!(گفت وگو با سیدناصر جزایری، قائم مقام مدیرعامل خانه)»، «بانیان تعطیلی خانه از هر دو جناح بودند(گفت وگو با جواد محقق، عضو هیات مشاوران خانه)»، «حسن نیت تنها کفایت نمی کند(گفت وگو با حسین دهباشی از مدیران خانه)»، عناوین تعدادی از گفت وگوهای این کتاب است.

درادامه، یادداشت هایی از محمدرضا زائری، مرتضی توکلی و حمیدرضا داداشی منتشر شده و در بخش «یادداشت های شفاهی» دیدگاه ها و نظرات علی اکبر اشعری، از بانیان خانه روزنامه نگاران، سیدعلی کاشفی خوانساری، اولین مدیر روابط عمومی خانه و سردبیر فصلنامه تخصصی مطبوعات کودک و نوجوان(از نشریات خانه) عرفان نظرآهاری، از مسوولان خانه را می خوانیم.

در بخش «پیوست ها» نیز فرازهایی از دفاعیه محمدرضا زائری در دادگاه مطبوعات، روزشمار خانه روزنامه نگاران جوان، نگاهی به نمودار تشکیلاتی خانه، معرفی جزوه ها و نشریات خانه آمده و بخش پایانی کتاب نیز به تصاویر اختصاص یافته است.

کتاب «خانه روزنامه نگاران جوان» نخستین جلد از مجموعه کتاب های «تجربه» است. این مجموعه بنا دارد به معرفی و بازخوانی تجربیات مجموعه ها و موسسات موفق فرهنگی بپردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما