loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های جانوران اینجا و آنجا

افسانه های ملل برای کودکان 10

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50792 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قصه های جانوران اینجا و آنجا نوشته گروهی از نویسندگان است و با ترجمه رویا خوئی در انتشارات محراب قلم منتشر شده است. کتاب قصه های جانوران اینجا و آنجا از مجموعه کتاب های افسانه‌های ملل برای کودکان است.

بز پیری در جنگلی زندگی می‌کرد. بز پیر می‌خواست شصتمین سال تولدش را جشن بگیرد. او عقیده داشت که شصت سالگی سن زیبایی است و هرکس به این سن برسد، یک دوره از زندگی‌اش را به پایان رسانده و به دوره‌ی جدیدی وارد می‌شود. برای همین باید رسیدن به شصت سالگی را جشن گرفت.

بز در خانه‌اش جشن بزرگی برپا کرد و با خوشرویی از همه‌ی مهمان‌ها پذیرایی کرد.حیوانات زیادی مثل موش، مورچه، قورباغه، زاغ، سمور، سنجاب، پروانه و … به مهمانی آمده بودند. وقت خوردن غذا دعوا شد. هر حیوانی هر حیوانی می‌خواست روی صندلی بنشیند که در بالای میز غذا و کنار صندلی بز قرار داشت.
.

یکی بود یکی نبود. خروسی در یک مزرعه زندگی می‌کرد. او اصلاً به فکرمرغ‌هایش نبود و به جای این‌که در حیاط مزرعه بماند، از صبح تا شب در بیرون مزرعه گردش می‌کرد. یک روز خروس بالای تپه‌ای رفت، تا از آن بالا منظره‌ی مزرعه را تماشا کند. ناگهان چشمش به یک کیسه‌ی پر از سکه‌های طلا افتاد. خروس کیسه را با منقارش برداشت و ..
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما