loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسهایی از امام: آداب انتقاد

ناشر تسنیم

نویسنده سید روح الله موسوی خمینی

تحقیق و تنظیم کتاب رسول سعادتمند

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 264

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اثر حاضر کتابی است با عنوان کلّی درس هایی از امام و نگاهی به مساله انتقاد و نقش آن در رشد و بالندگی فردی و اجتماعی و تبیین این موضوع در اندیشه امام خمینی است.
انگیزه ها و روش های انتقاد، گام نخست بررسی نظرات اوست.
آن گاه مقوله انتقاد در مطبوعات و مجلس مطرح شده و اختلافات و پیامدهای آن و روش اصلاح کاستی ها توضیح داده شده است. به نظر امام، ایجاد امید و امیدواری، وظیفه مسوولین و مطبوعات است.
دو فصل پایانی کتاب، مساله اهداف و روش های تبلیغاتی دشمن و نحوه مقابله با آن را از دیدگاه امام خمینی مطرح می نماید که البته ارتباط مستقیمی با بحث انتقاد ندارد.

قبل از اینکه به نطقها بروید و قبل از اینکه مقاله ها بخواهید بنویسید و قبل از اینکه تیترها را بخواهید درشت بنویسید، با خودتان خلوت کنید و ببینید که برای چه این کار را می کنید؟ مقصد شما چه است؟ شما حق را برای حق می خواهید، یا حق را از رقبای خودتان نمی پذیرید؟ باطل را برای باطل از آن متنفر هستید؟ یا باطل را از دوستان خودتان می پذیرید؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما