loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسهایی از امام: اخلاق در خانواده

1 (1)

ناشر تسنیم

نویسنده رسول سعادتمند

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 384

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر، جلوه های عملی از اخلاق اسلام در سیره امام خمینی و از منظر خاطرات منتشرشده را مورد توجه قرار داده و چند و چون اخلاق در خانواده را در هشت محور ترسیم نموده است؛
آئین همسرداری، تربیت فرزندان، احترام به اعضای خانواده، توجه و محبت به اطرافیان، الگوی پاکیزگی و آراستگی، قناعت و ساده زیستی، نظم در زندگی و نامه های خانوادگی.
در ذیل هر کدام از این محورها چندین و چند خاطره آمده که مجموعاً بیش از چهارصد و شصت خاطره کوتاه را شامل می شود.
در فصل انتهایی نیز حدود شصت نامه و تلگراف در مورد مسایل مختلف خانوادگی آمده است. پایان بخش کتاب، مجموعه ای از تصاویر است که جنبه خانوادگی چهره امام خمینی را به تصویر کشیده است.

علت علاقه عمیق حضرت امام به همسرشان، فداکاری خانم بود. همیشه می گفتند: (خانم، بی نظیر است) ... امام همیشه در پاسخ ما که می پرسیدیم: (چه کنیم که شوهرانمان به ما این همه علاقمند باشند؟) ایشان می گفتند: (اگر شما هم این قدر فداکاری کنید، همسرانتان تا آخر همین قدر به شما علاقه خواهند داشت).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما