loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسهایی از امام: بهار جوانی

5 (1)

ناشر تسنیم

نویسنده رسول سعادتمند

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 480

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اثر حاضر از مجموعه کتاب هایی است که با عنوان کلّی درسهایی از امام به بررسی مسایل مرتبط با دوره جوانی پرداخته است.

کتاب حاضر مجموعه ای از حدود سیصد و پنجاه خاطره کوتاه از اطرافیان امام خمینی است که به تبیین سیره و راه و رسم عملی وی اختصاص دارد و بر آن است که الگویی مناسب و موفق برای تمام جنبه های زندگی خصوصی، اجتماعی و سیاسی از او به جامعه معرفی نماید.

پس از ذکر خاطراتی از دوران کودکی و نوجوانی شخصیت امام خمینی به عنوان الگوی لطافت، محبت و نظم و پرکاری مطرح گردیده و سپس بیانات وی درباره استفاده از جوانی به عنوان بهار خودسازی و تأکید بر تحصیل و ازدواج ارایه شده و در شش فصل پایانی مباحثی چون باورها، معرفت دینی، شناخت غرب، بازگشت به خویشتن، آینده روشن و هوشیاری در برابر توطئه ها ذکر شده که البته ارتباط مستقیمی با عنوان بهار جوانی ندارد.
چند قطعه عکس نیز پایان بخش کتاب است.

کارنامه شما در گرو تلاش و مجاهدت شماست. زندگی در دنیای امروز زندگی در مدرسه اراده است؛ و سعادت و شقاوت هر انسانی به اراده همان انسان رقم می خورد. اگر بخواهید عزیز و سربلند باشید، باید از سرمایه های عمر و استعدادهای جوانی استفاده کنید. با اراده و عزم راسخ ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما