loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه کتاب کودک مدافعان حرم 6: بازی دفاع؛ کتاب شهید احمد اعطایی

مجموعه کبوتران حرم

ناشر شهید کاظمی

نویسنده علی اکبر قلیچ خانی

شاعر علی اکبر قلیچ خانی

تصویرگر ر. ابوترابی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 12

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نخستین مجموعه کتاب کودک با عنوان«کبوتران حرم» با محوریت شهدای مدافع در 7 جلد به 7 تن از شهدای مدافع حرم منطقه 9 تهران در قالب شعر ، تصویر و نثر روان پرداخته است.

شایان ذکر است، در این مجموعه خاطرات شهید جواد الله کرم با عنوان«اینگونه باید باشیم» - جلد هفتم، خاطرات شهید احمد اعطایی با عنوان«بازی دفاع» - جلد ششم، «دختر خوبه بابا» خاطرات شهید مهدی جبلی - جلد اول، «بابام یه رزمنده بود» خاطرات شهید محمد حسین محمدخانی - جلد دوم، «کلاه جنگ من» خاطرات شهید میثم مدواری - جلد سوم و خاطرات شهید هادی زاهد«اولین درس» - جلد پنجم و اسدالله ابراهیمی با عنوان«دلاور سوریه» - جلد چهارم در این مجموعه منتشر شده است.

من و داداشیم قول دادیم که مثل بابامون بشیم؛ شجاع و قوی. مثل بابامون با دشمنا بجنگیم. اینم عکس سه تا رزمنده ی شجاع؛ یعنی: بابا و من و داداشی. بابا هر روز با ما بازی می کرد. قبل بازی با ما در مورد بازی صحبت می کرد. میگه هر بازی که با هم می کنیم برای اینه که ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما