loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رد پای نور در قاب خاطرات: سیری در سیره تربیتی استاد علی صفایی حائری رحمه الله علیه - دفتر دوم (ازدواج، مشکلات و راهکارها)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سید علیرضا هاشمی ارسنجانی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 342

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50868 10003022
175,000 157,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل سه فصل است؛ فصل اول، (در کلاس درس) که به ترتیب به (ضرورت ازدواج) که بیشتر جواب کسانی که برای تشکیل خانواده إن قلت میاورند، می باشد. (آموزش های قبل و بعد از ازدواج) مربوط به زندگی و ازدواج خود مؤلف است که با حضور و راهنمایی حاج آقای صفایی همراه بوده است. بعد هم به (مشکلات و راه کارها) پرداخته است. این بخش همانگونه که از اسمش پیداست به مشکلاتی که در زندگی رفقای مولف وجود داشته است و نقطه نظراتی که استاد صفایی به آن ها پرداخته گردآوری شده است.
آخر فصل اول هم به معیارهایی برای (وساطت و اصلاح) از نظر آقای صفایی پرداخته است.

فصل دوم مصاحبه ای با خانم حق بین، همسر مرحوم استاد که تحت عنوان (جستارهایی از زندگی خانوادگی استاد) ذکر شده است.

سومین و آخرین فصل هم (زیر یک سقف بلند) داستان زندگی مولف، بعد از رحلت آقای صفایی است و در پایان هر داستان مثل دفتر اول یکی دو جمله از کتاب های استاد برای نورانیت و استناد آورده شده است.

بیشتر آنچه که بدی و مشکل ازدواج قلمداد می شود، مثل سختی ها و برخوردها و توقع ها و انتظارها و درگیری ها و گرفتاری ها، در واقع همین بدی ها، خوبی ها و میوه های خوب ازدواج هستند. این آدمی است که باید از حادثه ها، از برخوردها و از درگیری ها بیاموزد و از آنچه که آموخت، راهش را مشخص نماید و بر حماقت و اشتباه خود پافشاری نداشته باشد. آدمی می تواند حتی از بن بست ها بیاموزد که راه کجاست و چگونه باید بازگشت ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما