loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی جرم شناختی جرایم جنسی

فقه و حقوق اسلامی - 53

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50882 10003022
170,000 153,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جرایم جنسی پدیده ای اجتماعی است که عوامل متعددی اعم از عوامل فردی شامل عوامل درونی و بیرونی و عوامل اجتماعی شامل عوامل خانوادگی، اقتصادی، فرهنگی، محیط اجتماعی و جغرافیایی در وقوع آن تأثیر گذار هستند و نمی توان وقوع آن را تنها به یک عامل نسبت داد. از این رو، باید گفت: وجود هر یک از این عوامل احتمال وقوع جرایم جنسی را بالا می برد یا تسهیل می کند، نه اینکه به طور حتم به این جـرایـم منجـر می شود.

در مبـارزه با این پـدیـده اجتماعی ضروری است ضمن احیا و تقویت نقش نـهـادهـای تأثیـرگـذار اجتمـاعـی بـه ویــژه خـانــواده و کانون هـای حمایتـی چنـدمنظـوره خصوصـاً در پرتو مساجد و تدوین و تصویب سیاست ها و نیز مقررات حمایتی، در سه سطح پیشگیـری اجتـماعـی، پیشگیـری وضعـی و پیشگیری کیفری با تأکید بر آموزه های اسلامی و رعایت تقدم رتبی اقدام شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما