loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دوازده به علاوه ی یک

ادبیات امروز؛ مطالعات 12

ناشر افق

نویسنده سعید کمالی دهقان

ویراستار احمد پورامینی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 245

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50936 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
16,000 15,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، با عنوان دوازده به علاه ی یک، شامل مصاحبه های مفصل با دوازده نویسنده و یک کارگردان نامدار است که سعید کمالی دهقان تعدادی از آن ها را حضوری انجام داده (مثل مصاحبه با دکتروف در نیویورک و اشمیت در پاریس) و چندتایی را هم تلفنی. آثار بیشتر این نویسندگان به فارسی ترجمه شده و دو تن از ایشان هم از برندگان جایزه ی نوبل ادبیات اند. بخش پایانی کتاب هم گفت وگویی است بسیار خواندنی با نویسنده ی نام آشنای ایرانی، اسماعیل فصیح، که به ندرت پای مصاحبه می نشست.

سعید کمالی دهقان در مقدمه این کتاب نوشته: چند سالی است که از دنیای ادبیات فاصله گرفته ام و، به واسطه ی کارم در روزنامه، گفت وگوهایم بیشتر در حوزه ی سیاست و جامعه و گاهی فرهنگ است. اما وقتی برای انتشار این مجموعه بعد از سال ها، گفت وگوها را مرور می کردم، به نکته ی تازه ای برخوردم. نویسندگان و هنرمندان، با این که در آثارشان اغلب درباره ی دنیایی خیالی صحبت می کنند، حرف های آموزنده تری برای گفتن دارند. دکتروف در گفت وگویی که در این کتاب آمده، سخن درخشانی می گوید: «حقیقت را نمی توان تنها به واسطه ی مجموعه ای از واقعیت ها دید. این نظر رمان نویس است. این که حقایق بزرگ تری وجود دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما