loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تا پخته شود خامی ...: سفرهای ارزان و آسان را یاد بگیریم

ناشر حدیث راه عشق

نویسنده حسین حاجی هاشمی

ویراستار محسن ملاباشی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 116

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

سفرکردن علاوه بر جذابیت، اضطراب هم دارد. اضطراب از اینکه کجا باید خوابید، چه باید خورد و چه اتفاقی درپیش است. شاید همین اضطراب باعث می شود عده ای فقط در صورتی بار سفر ببندند که همۀ امکانات فراهم باشد. سفر یعنی دل کندن و جداشدن از آرامشی که آدمی فکر می کند دارد. سفر یعنی پاره کردن پیله هایی که به دور خود پیچیده ایم. سفر یعنی اعتماد به بزرگی خدا و اعتماد به روزی دادن او در هر موقعیتی. سفر یعنی آشناشدن با آدم های گوناگون و مشکلاتی به مراتب بزرگ تر از مشکلات هر روز زندگی. شاید به همین دلیل،قدیمی ها می گفتند بسیار سفر باید تا پخته شود خامی. متأسفانه بیشتر مردم ما تصور می کنند سفرکردن جیب پُرپول می خواهد و سفر همیشه باید با جوجه کباب و تفریح همراه باشد؛درصورتی که بخشی از سفر یادگیری و خودشناسی است.

من این سفرنامه را نوشتم تا بگویم می توان کم خرج هم سفر کرد و در کشور ما مکان های دیدنی غیر از شمال و اصفهان و شیرازهم برای سفرکردن هست و می توانیم با کمی خلاقیت، سفرهایمان را خیلی بیشتر از تور های گران قیمت جذاب و به یادماندنی کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما