loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معاد از نظر روح و جسم (دوره سه جلدی)

گفتار فلسفی

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده محمدتقی فلسفی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 1093

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

داستانهایی در مورد عالم برزخ (عالم قبر) و احوال انسانها در این عالم است. در این کتاب حکایاتی از اوضاع و احوال عالم برزخ و حالات مختلف انسانهای مؤمن و کافر بیان شده و روایاتی از معصومین (ع) نیز در تبیین حالات مرگ و حوادث پس از آن ارایه میگردد. این روایات و حوادث در مورد فشار قبر، عذاب قبر، لذتهای برزخی، بهشت و جهنم برزخی، سئوال و جواب در عالم قبر، تجسم اعمال بد و خوب در قبر، کیفیت عذابها در عالم قبر، آثار برخی از اعمال در عالم برزخ، اوضاع منکران ولایت حضرت علی (ع) در عالم قبر و مکاشفاتی در مورد واقعیات موجود در عالم قبر می باشد.

معاد ضامن اجرای احکام انبیاست. پاداش و کیفری که در مکتب انبیاء در مورد روز جزا آمده است، محرک بزرگ دینداران در انجام وظایف دینی و الهی است. در گفتارهای این کتاب، از آیات و احادیث مربوطه، با اسلوب تازه ای، ضمن بحث های متنوع استفاده شده است. همچنین پاره ای از مسائل مربوط به معاد از نظر دینی مورد بحث قرار گرفته و شواهدی از سخنان دانشمندان جهان آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما