loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مروری بر آثار نگارگران استان قم

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین، پیوسته پرستاره بوده و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده ی جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهره ی این فرهنگ ایمان است و جان مایه ی آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی فرهنگ و هنر ایرانی، فرزانگان فرهیخته و هنرمندان گرانمایه در بستر فرهنگ ایران اسلامی با الهام از زیبایی های معنوی و ظاهری دین مبین اسلام و آموزه های متعالی آن همواره به آفرینش گوهر های ناب و هنرهای ظریف همت گمارده اند در این میان نگارگران سهمی سترگ و نقشی ارزشمند بر عهده دارند.

کتاب پیش رو نمونه ای از هنرنمایی هنرمندان قمی در رشته های: مینیاتور (نگارگری) تذهیب، گل و مرغ و طراحی فرش است که برخی از این آثار در نوع خود بی نظیر و قابل تحسین اند و می توان به جرأت اظهار داشت که پدید آورندگان برخی از این آثار با سابقه ای نه چندان طولانی، راه چندین ساله را در زمانی کوتاه پیموده اند، و به هنرمندانی صاحب سبک، مبدل شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما