loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعاده حیثیت و جبران خسارت معنوی ناشی از دعاوی کیفری

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده جواد فخارطوسی

ویراستار محمدباقر انصاری

زیر نظر پژوهشکده فقه و حقوق

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 408

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51131 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجرمان، در منطق دین، دارای حرمت معنوی و آبرو میباشند.
در این میان، افرادی که به ناروا مورد اتهام قرار میگیرند و بعد از ریسدگی قضایی تبرئه می شوند، نه فقط از این منطق بیرون نیستند، بلکه به رعایت آن سزاوارترند.
کتاب حاضر می کوشد با استناد به دلایل و مبانی شرعی و نیز نگاه به قوانین و تحلیل های حقوقی، به ضرورت پاسداشت حرمت و آبروی این افراد و اعاده حیثیت به آنان را اثبات کند.
اعاده حیثیت یک توصیه اخلاقی نیست، بلکه وظیفه ای است که بر عهده حکومت و دستگاه های مسئول قرار داد. این مهم مسیر بازگشت متهمان و مجرمان به زندگی عادی اجتماعی را هموار و بهره گیری از توان و قابلیت های آنان را امکان پذیر میسازد.

این کتاب شامل سه بخش کلی می باشد
1. إعاده حیثیت از افراد متهم تبرئه شده و محکومان به اشتباه
2. مجرمان
3. راه های إعاده حیثیت به مجرمان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

احمدرشاد نقشبندی

کتاب اعاده حیثیت و جبران خسارت معنوی ناشی از دعاوی کیفری بهترین کتاب بوده ولی بنده از افغانستان میباشم چگونه میتوانم این کتاب را سایت شما خریداری نمایم

4 آبان 1401

با سلام. متاسفانه در حال حاضر ارسال به خارج از کشور نداریم. اگر آشنایی در ایران دارید که می تواند کتاب را برای شما ارسال کند یا بیاورد، می توانید سفارش دهید و آدرس و اطلاعات ایشان را برای ارسال کتاب ثبت کنید.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما