loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

این پنج تن: درنگی در زندگی و سیره خاندان نبوت علیهم السلام

5 (1)

ناشر مهرستان

نویسنده رضا بابایی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 352

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51211 10003022
190,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب این پنج تن تالیف مرحوم رضا بابایی، شمه ای از زندگانی خاندان نبوت را ترسیم میکند که توسط نشر مهرستان به چاپ رسیده است.

اسلام دین تربیت و پرورش است و تربیت بدون معرفی الگوهای واقعی و آشنا ممکن نیست. اُسوه های اسلام ، پیامبر خدا (ص) و جانشینان معصوم او هستند. بدین رو هرچه بیشتر و بهتر درباره ی این اُسوه ها سخن گفته شود و زوایای بیشتری از زندگانی آنان آشکار گردد، به اهداف دین نزدیک تر می شویم.
بر همین پایه، یکی از ضروری ترین و بایسته ترین فعالیت های دینی ، نرسیم درست و علمی زندگانی معصومان (ع) است. تا کنون آثار بسیاری در این زمینه به زبان های مختلف تولید و نشر شده؛ اما همچنان جای آثار خواندنی و دیده گشا خالی است.
این پنج تن، درنگی در زندگی و سیره خاندان نبوت علیهم السلام، زندگانی این بزرگواران را به زبانی ساده و روان و با محتوایی مستند و سرشار از نکته های دانستنی گزارش می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما