loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلام بر ابراهیم - جلد دوم: ادامه زندگینامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی

4.4 (5)

ناشر شهید ابراهیم هادی

نویسنده گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 236

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51221 10003022
65,000 61,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد دوم کتاب سلام بر ابراهیم، ادامه خاطراتی است که در جلد اول آن منتشر شده اند. تعدادی از خاطرات بودند که در جلد اول کتاب چاپ نشدند.

دلیلش هم این که گروهی از افراد و راوی ها را پیدا نکردند و یا در دسترس نبودند. بنابراین تعدادی از مصاحبه هایی که بعد از چاپ جلد اول کتاب انجام شد و یا کراماتی که بعد از چاپ جلد اول کتاب، از این شهید دیده شدند، برای چاپ در جلد دوم تدوین شدند.

خاطرات جدید همرزمان و دوستان شهید در جلد دوم «سلام بر ابراهیم» رونمایی شده است. شهید هادی بواسطه اخلاق پهلوانی و منش ایمانی اش، مریدان بسیاری میان جوانان کشورمان پیدا کرده است.

جلد دوم کتاب سلام بر ابراهیم، ادامه زندگینامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است و در انتشارات شهید ابراهیم هادی به چاپ رسیده است.

طوری زندگی و رفاقت کن که احترامت را داشته باشند. بی دلیل از کسی چیزی نخواه، عزت نفس داشته باش. این دعواها و مشکلات خانوادگی را ببین. بیشتر به خاطر اینه که کسی گذشت نداره. بابا دنیا ارزش این همه اهمیت دادن نداره. آدم اگر بتونه توی این دنیا برای خدا کاری کنه ارزش داره.

توی زندگی اگر برخی مسائل پیش آمد که برایت تلخ بود، توی خودت بریز و اجازه نده که این مسائل، باعث کدورت و دلگیری شود. از خدا بخواه، خدا به بهترین حالت، مشکلات را برطرف می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه

چه بگویم که زبان قاصر از این پیل تن است...

23 آذر 1396

مجتبی

سَلاَمٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ
کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ
إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

8 آبان 1396

رضا

سلام.خدا قوت میگم به نویسنده عزیز این کتاب من دست شما رو میبوسم واقعا کار شما کار بزرگیست.من این کتاب رو خوندم خیلی جاها اشکم رو در اورد واقعا ابراهیم هادی مرد بزرگ و عارفی بوده.از شما التماس دعا دارم تا این بنده حقحقیر به ارزوم برسم.

3 مهر 1396

محمد کیانی

بسم الله الرحمن الرحیم
واقعا نمیدونم در مورد این کتاب چی بگم.
اینو بدونین که اگه کاری رو برای خدا انجام بدید و مهم هم براتون نباشه که کسی بفهمه خدا اونو به همه نشون میده. شهید ابراهیم هادی که هیچ کاری تو زندگیش غیر از برا خدا نبود حقش همینه که همه ی کرامت هش رو همه بدونن.
"خدایا ازت می خوام به حق این شهید بزرگوار کمکم کنی تا زندگیمو در راه تو خرج کنم و در آخر که دیگه کاری نمیتونستم بکنم شهیدم کن"

29 شهریور 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما