loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های خدا 7: عصایی که مار شد؛ قصه ی موسی علیه السلام

ناشر طلایی

نویسنده بهروز رضایی کهریز

تصویرگر نیلوفر برومند

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 16

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب مجموعه ی قصه های خدا (12جلدی) نوشته بهروز رضایی کهریز است، که موضوع آن داستان کودک و نوجوان میباشد و داستان های آن داستان های مذهبی در مورد پیامبران می باشد.

در این مجموعه کودکان (5 تا 9 سال) با زندگی دوازده تن از پیامبران آشنا می شوند. این مجموعه از تصاویر جذاب و قطع مناسبی برای این گروه سنی برخوردار است.

مجموعه «قصه های خدا» شامل مجموعه زیر می باشد :

خانه ای در بهشت : قصّه آدم (ع) ، همه سوار کشتی شوید :قصّه نوح (ع)، شتری از دل کوه: قصّه صالح (ع)، مردی در آتش : قصّه ابراهیم (ع)، دور از خانه: قصّه یوسف (ع)، پیری که جوان شد: قصّه ایوب (ع)، عصایی که مار شد: قصّه موسی (ع)، پسری که غول را کشت :قصّه داوود (ع)، سوار بر اسب باد: قصّه سلیمان (ع)، مردی در شکم نهنگ: قصّه یونس (ع)، نوزادی که حرف زد: قصّه عیسی (ع)، دوست خدا : قصّه محمّد صلی الله علیه و اله.

فرعون پادشاه مصر دستور داده بود، پسرانی را که در بنی اسرائیل به دنیا می آید، بکشند و فقط بعضی را زنده بگذارند. وقتی موسی (ع) به دنیا آمد، مادرش او را در یک صندوق چوبی گذاشت و روی رودخانه رها کرد. آب ها صندوق را به قصر فرعون بردند ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما