loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ نامه علوم قرآنی

مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی - 13

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

فرهنگ نامه علوم قرآنی که مبتنی بر منطق نظام یافته اصطلاح نامه علوم اسلامی است، از یک سو می تواند به مثابه منبعی مستند و معتبر مورد استفاده اهل تتبع و تحقیق در علوم قرآنی قرار گیرد و از سوی دیگر می تواند اهل اصطلاح نامه و کاربران آن را به معانی و شواهد و اسناد شکل گیری اصطلاحات این حوزه از علوم اسلامی راهبری کند.

قابل ذکر است که فرهنگ نامه علوم قرآنی - که از بررسی بیش از چهارصد منبع و مدرک علوم قرآنی فراهم آمده است - دارای 4842 اصطلاح است که 2926 اصطلاح آن اصلی (مدخل) و 1926 اصطلاح ارجاعی می باشد و شامل مباحث پیرامونی قرآن بوده و به اموری همچون: تفسیر و مفسران، انواع تفاسیر و گرایش های تفسیری، ترجمه های قرآن، علم تجوید، علم قرائات، مباحث تاریخ قرآن می پردازد و می تواند مورد استفاده اقشار مختلف - اعم از متخصصان حوزه علوم قرآنی، و همچنین فضلای حوزه و دانشجویان رشته های مرتبط و عموم علاقه مندان به مباحث پیرامون قرآن قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما