loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صلوات کیمیای نبوی، مشتمل بر تفسیر آیه صلوات، چهل حدیث صلوات، داستان های صلوات، پرسمان صلوات و ...

ناشر موسسه انتشارات حضور

نویسنده گروه تحقیق انتشارات حضور

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 144

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب شامل مطالب مختلف در موضوع صلوات است. صلوات یکی از شعارهای سیاسی-اجتماعی است که هر یک از ما اثرات مادی و معنوی آن بارها در زندگی خود دیده ایم.
صلوات بسان کیمیایی است که روح را به عرش می برد و دردهای ظاهر را درمان می کند. همانگونه که پیامبر اعظم ما طبیب بود و دردهای جسمی و روحی را درمان می کرد صلوات هم همین اثر را دارد. کم نیستند کسانی که با صلوات و توسل به رسول اکرم به مقامات معنوی بسیار والایی دست یافته اند و چه بسیارند کسانی که مشکلات مادی خود را با ذکر کیمیایی و عجیب صلوات برطرف کرده اند.براساس همین باور است که در بسیاری از شهرهای کشورمان، مجالس هفتگی ختم صلوات و انس با این ذکر شریف برپا می شود و ما شاهد اثرات مادی و معنوی و تاثیرات اخلاقی و معرفتی آن بر شرکت کنندگان هستیم.
مطالب این کتاب در پنج بخش به شرح ذیل فراهم آمده است:

بخش اول: تفسیر آیه صلوات
در این بخش آیه صلوات دو آیه پس از آن به اختصار توضیح داده شده است.
بخش دوم: چهل حدیث صلوات
این بخش در پنج فصل ارائه شده است.
بخش سوم: داستان های صلوات: در این بخش، داستان هایی درباره ی فضایل و آثار صلوات گنجانیده شده که برخی از این داستان ها قبل از خلقت رسول اکرم و امامان معصوم به وقوع پیوسته ،برخی در عصر ظهور پیامبر، برخی در زمان امامان پاک و برخی دیگر نیز در طول زمان بعد از حیات امامان تا به اکنون اتفاق افتاده است.
بخش چهارم: پرسمان صلوات
در این بخش به برخی از سوالات مهم در رابطه با صلوات، پاسخ داده شده است.
بخش پنجم: گوناگون پیرامون صلوات در این بخش که بخش پایانی است، جایگاه صلوات در دانشنامه ها، اشعار، مثل ها و رساله های علمیه بررسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما