loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وزن ارزشی در شعر کودک: رویکردی نوین برای شناخت، بررسی و گسترش وزن های شعر کودک

ناشر عمو علوی

نویسنده یحیی علوی فرد

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 120

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در راستای شناسایی، بررسی و گسترش وزن های شعر کودک نوشته شده است و کتاب رویکردی دارد که درباره روشی نوین در شعر کودک بحث میکند و این روش ابداعی است و با توجه به اطلاعاتی 12 ساله و تدریس برای کودکان به دست آمده است.

در فصل وزن های ناشناخته شعر کودک به جای بهره گیری از بیش از 400 وزن ابداعی استفاده و به مخاطب معرفی شده که 250 وزن آن برای استفاده در شعر کودک است.

در این اثر در مورد روشی جدید در زمینه وزن یابی و وزنهای شعر کودک است. در «وزن ارزشی در شعر کودک» ارکان جدید و وزن های جدید شناسایی و ارائه شده است.
این کتاب کمک درسی برای مرکز آموزش کاربردهای دفتر تبلیغات اسلامی بوده که مشتمل بر 6 فصل است.

در فصل اول کلیات بیان شده است، در فصل دوم ارکان و ویژگی های جدید معرفی، در فصل سوم وزن های شعر کودک ارائه شده، در فصل چهارم بحث هم ارزشی آورده شده ، در فصل پنجم هم شفافیت و کدورت وزنی و اینکه شفاف ترین وزن ها کدام اند بیان شده و در فصل ششم تحلیل 2 وزن شعری رایج آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما