loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه (دوره چهار جلدی)

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

حکمت متعالیه امروزه یکی از مکتب های پرطرف دار فلسفه اسلامی به شمار می آید که تداوم بخش حیات فلسفی در جهان اسلام و ایران است.
متفکران بنامی را می توان نام برد که در شمار شارحان و مفسران بزرگ این حکمت نوپدید بوده اند. با این همه آن چنان که باید تمامی ابعاد حکمت متعالیه، به ویژه وجوه سیاسی آن، مورد توجه، بررسی، تأمل و پژوهش واقع نشده است.

پژوهش گفتاری حاضر بر آن است تا ضمن ارائه چشم انداز و نظام پرسش های حکمت سیاسی متعالیه با بحث درباره حکمت متعالیه و ایران معاصر ابعاد سیاسی حکمت متعالیه را برجسته سازد و در مسیر توان مندسازی و غنای فلسفه سیاسی اسلامی گام بردارد.

همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه در سوم بهمن ماه 1387 با اشراف آیت الله جوادی آملی و با هدف تحقق اهداف فوق برگزار شده است.
این اثر در سه جلد تدوین شده است که جلد اول و دوم به نشست ها و گفتگوها می پردازد و جلد سوم به سخنرانی ها و نشست های همایش می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما