loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیره پیامبر (ص) در برابر مخالفان از زبان قرآن: برنامه ها، کنش ها و واکنش ها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51485 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن رفتار پیامبر با دو دسته از مخالفان را بیان کرده است: کسانی که مسلمان نبودند؛ کسانی که مسلمان شناخته میشدند، اما سر ناسازگاری داشتند.
دسته اول به دو گروه بزرگ تقسیم میشدند: گروهی که از ادیان آسمانی بی­ بهره بودند و گروهی که خود را پیرو یکی از آن ادیان می دانستند.
در گزارش های قرآن، دوران زندگانی پیامبر به ویژه در مدینه با درس هایی گفتاری و رفتاری همراه بود که در برخورد با افراد یا گروه هایی که مشکل آفرین بودند، تبلور می یافت.
با بررسی رفتار پیامبر با مخالفان، پیروان آن حضرت می توانند از افراط و تفریط در برابر آنان دور بمانند و با اقتدا به آن جناب بهترین شیوه را در تعامل با مخالفان برگزینند و با هدایت یا سرکوب دشمن راه سعادت خود را هموار سازند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما