loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حیات، حکمت و حکومت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51865 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، بیان فرازهایی از زندگانی و سیره حکومتی پیامبر اسلام (ص) است.
کتاب حاضر درصدد آن است تا با نگاهی اجمالی به زندگی و شخصیت سیاسی اجتماعی پیامبر اسلام و حکومت ایشان، حکمت برخی از اقدامات ایشان را در موضع گیری های سیاسی و اجتماعی تبیین نماید.
نویسنده به ادوار و مقاطع گوناگون زندگی رسول خدا از زمان کودکی تا زمان وفات ایشان اشاره نموده و برخی از فعالیت های سیاسی و اجتماعی وی از زمان تأسیس حکومت در مدینه و حوادث مربوط به این دوران را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.
نگارنده رفتار سیاسی، اجتماعی، نظامی و قضایی پیامبر اسلام را منطبق بر آیات قرآنی ارزیابی کرده و تحلیلی از جنگ های ایشان، مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرهای مکه و مدینه توسط ایشان، ایجاد تحول در ساخت شهر و اسکان دادن مهاجرین در مدینه، تأسیس روابط اجتماعی جدید بر اساس محبت شهروندان نسبت به یکدیگر، اصول حاکم بر سیاست خارجی پیامبر اکرم، میدان دادن به جوانان، هم زیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان و سیاست های قضایی و سیره نظامی و امنیتی رسول اکرم ارایه نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما