loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

المفتاح الجامع لمصطلحات القرآن و مفاهیمه - المجلد الثالث: اهل الکتاب - التشبیه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51889 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع اثر حاضر، شرح معانی الفاظ و اصطلاحات قرآنی به ترتیب حروف الفبا است.
در این اثر در ادامه مجلدات قبل به شرح و بررسی زوایای الفاظ و اصطلاحات قرآنی پرداخته شده و تمامی الفاظ و اصطلاحات مربوط به آن لفظ و اصطلاح خاص نیز معنی شده است.
به عنوان مثال در تبیین واژه "اهل کتاب" به شرح و بررسی تمامی واژگان مرتبط با این اصطلاح و احکام فقهی، تاریخی، اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی مربوط به آن پرداخته شده و آیات قرآنی متناسب با آن ها نیز درج شده است.
نویسنده در مورد هر واژه یا اصلاح نخست آیات مربوط به آن را ذکر نموده و سپس توضیحاتی در مورد مفاد این آیات با محوریت آن لفظ یا اصطلاح ارایه نموده و موضوعی را برای مفاد و محتوای آیه مورد نظر، بیان کرده است. وی برای شرح این واژگان و اصطلاحات، به لغت نامه ها و تفاسیر مختلف مراجعه شده و برای تبیین بیشتر مفاد آن ها از آیات دیگر قرآن و نیز روایات نیز بهره گرفته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما