loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روحانیت و انقلاب اسلامی: چکیده نشست ها، گفتگو ها و مقالات

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

ویراستار عباس جباری مقدم

گردآورنده کتاب پرویز کاظمی

زیر نظر پژوهشگاه علوم و اندیشه سیاسی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 344

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52055 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چکیده ای از انواع نشست ها، گفت وگوها و مقالات ارایه شده توسط پژوهشگران پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در موضوع روحانیت و انقلاب اسلامی است.
در نوشتار حاضر نشست های علمی، گفت وگوها و مقالات ارایه شده در همایش علمی ـ پژوهشی «روحانیت و انقلاب اسلامی» با هدف بررسی و ارزیابی تجربه سه دهه حضور روحانیت در عرصه های سیاسی و اجتماعی و یافتن فرصت ها، چالش ها و تهدیدات سیاسی فراروی نهاد روحانیت و شناسایی الگوهای تعامل این نهاد با دولت و جامعه اسلامی و هم چنین ترسیم چشم انداز حضور روحانیت در عرصه های ملّی و جهانی گردآوری شده است.
خدمات متقابل روحانیت و انقلاب اسلامی، مناسبات روحانیت و سیاست، الگوهای تعامل مرجعیت و نهاد ولایت فقیه، روحانیت و نیازهای تئوریک نظام اسلامی و بررسی شئونات و سمت دولتی و غیردولتی روحانیت از کلیات مطرح شده در این مقالات، گفت وگوها و نشست های علمی است.
عناوین اصلی کتاب عبارتند از:
چکیده نشست ها
چکیده گفتگوها
چکیده مقالات
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما